ny_banner

News

Rivestimentu multifunzionale ritardante di fiamma è a prova di muffa è ecologicu

rivestimentu inorganicu

I rivestimenti inorganici sò rivestimenti cù sustanzi inorganici cum'è i cumpunenti principali, generalmente cumposti da minerali, ossidi di metalli è altri composti inorganici. In cunfrontu cù i rivestimenti organici, i rivestimenti inorganici anu megliu resistenza à u clima, resistenza à a temperatura alta è resistenza chimica, è sò largamente usati in a custruzzione, l'industria è l'arti.

1. Composizione di revestimenti inorganici
I cumpunenti principali di i rivestimenti inorganici includenu:

Pigmenti minerali: cum'è diossidu di titaniu, oxidu di ferru, etc., furnisce u culore è u putere di nasconde.
Adesivi inorganici: cum'è cimentu, gypsum, silicate, etc., chì ghjucanu u rolu di bonding and fixing.
Filler: cum'è polvera di talcu, sabbia di quartz, etc., per migliurà e proprietà fisiche è e prestazioni di custruzzione di u revestimentu.
Additivi: cum'è cunservatori, agenti di leveling, etc., per rinfurzà a prestazione di u revestimentu.
2. Caratteristiche di i rivestimenti inorganici
Prutezzione ambientale: I rivestimenti inorganici ùn cuntenenu micca solventi organici è anu composti organici volatili (VOCs) estremamente bassi, rispondenu à i requisiti di prutezzione ambientale.
Resistenza à u clima: i rivestimenti inorganici anu una bona resistenza à i fatturi ambientali naturali, cum'è i raghji ultravioletti, a pioggia, u ventu è a sabbia, è sò adattati per l'usu esternu.
Resistenza à l'alta temperatura: i rivestimenti inorganici ponu resistà à alte temperature è sò adattati per i bisogni di rivestimentu in ambienti à alta temperatura.
Ritardante di u focu: I rivestimenti inorganici sò generalmente boni ritardanti di u focu è ponu efficacemente riduce u risicu di u focu.
Antibacterial: Certi rivestimenti inorganici anu proprietà antibacteriale naturali è sò adattati per l'usu in i lochi cù elevate esigenze d'igiene, cum'è l'uspitali è a trasfurmazioni alimentari.
3. Applicazione di revestimenti inorganici
I rivestimenti inorganici sò largamente usati in i seguenti campi:

Rivestimenti architettonici: usati per pareti esterni, mura interni, pavimenti, etc. per furnisce effetti di prutezzione è decoru.
Rivestimenti industriali: usati per l'equipaggiu meccanicu, pipelines, tanki di almacenamento, etc., per furnisce a prutezzione di corrosione è usura.
Pittura artistica: Aduprata per a creazione artistica è a decorazione, chì furnisce culori è texture ricchi.
Rivestimenti speciali: cum'è rivestimenti ignifughi, rivestimenti antibacteriali, etc., per risponde à i bisogni di l'industrii specifichi.
4. Tendenze di u sviluppu futuru
Cù l'aumentu di a cuscenza ambientale è l'avanzamentu di a tecnulugia, a dumanda di u mercatu per i rivestimenti inorganici cresce gradualmente. In u futuru, i rivestimenti inorganici si sviluppanu in a direzzione di un rendimentu più altu, più prutezzione di l'ambiente è più bella apparenza. Serà un compitu impurtante per l'industria di sviluppà novi rivestimenti inorganici è migliurà a so applicazione è u so rendimentu.


Tempu di Postu: Mar-13-2025